Pete László Miklós versei

Pete László Miklós versei

Vagytok nekem

2021. április 24. - L. N. Peters

vagytok_nekem.jpg

 

Vagytok nekem,

És  én Nektek

Vagyok;

Amíg az Élet egén

Nap

Ragyog.

 

Amíg nekünk

Tavasz jön hóra,

Jégre,

Amíg szivárványt ír

Remény

Az

Égre.

 

Lesztek nekem

És én Nektek

Leszek;

Amíg az Élet

Bárhová

Vezet.

 

Amíg egymásnak lenni

S nemes,

Amíg létezni

Szép

És

Érdemes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plmversei.blog.hu/api/trackback/id/tr7516511528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása