Pete László Miklós versei

Pete László Miklós versei

Csodatévő messzeségek

2021. augusztus 20. - L. N. Peters

csodatevo_messzesegek.jpg

 

 

Csodatévő messzeségek

Csak a Régiségben élnek.

 

Ma bankszámla, repülőgép...

Semmi egyéb -

Csupán költség...

 

Tengerparti szelfigyártás...

De ez se más -

Csak fogyasztás...

 

"Itt is jártam, ott is jártam,

Mindenütt profánt találtam..."

 

"Bejártam országot, százat,

Láttam ezer áruházat..."

 

Csodatévő messzeségek

Lelki vidékeken élnek.

 

Álmok földje lehet bárhol,

Nem az számít, milyen távol...

 

Semmiféle statisztika

Nem tudja, mi a misztika...

 

Csodatévő messzeségek

A személyességben élnek.

 

Csodatévőre szentelve,

Lélek mélyére emelve

 

Jogos, örök lelki adó...

Anélkül csak - látnivaló...

 

Élet mindig abból fakad,

Ha a Messze -

Messze marad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plmversei.blog.hu/api/trackback/id/tr1716665408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása