Pete László Miklós versei

Pete László Miklós versei

Legutolsó nyári napok

2021. augusztus 29. - L. N. Peters

erom_teljeben_vagyok_6.png

 

Legutolsó nyári napok,

Tél végére hatvan vagyok.

 

Bárki bármit hebeg-habog,

Akkor is Férfi maradok.

 

Amíg a sír el nem takar,

Apa vagyok,

Férj 

És Magyar.

 

Legutolsó nyári napok;

Sír a Múlt,

A Jövő vacog.

 

Költő vagyok,

Férfi vagyok;

Erőm teljében maradok.

 

Legutolsó nyári napok,

Tél végére hatvan vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plmversei.blog.hu/api/trackback/id/tr7216673668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása