Pete László Miklós versei

Pete László Miklós versei

Mától hatvanéves vagyok

2022. február 13. - L. N. Peters

 

erom_teljeben_vagyok_8.png

 

Mától hatvanéves vagyok;

A kor elől nem futhatok.

 

Szemembe röhög a korom,

Felfogni nemigen tudom.

 

A szél zúgja szakadatlan:

Hatvan,

Hatvan,

Hatvan,

Hatvan...

 

Mától hatvanéves vagyok;

A vén Idő rajtam vihog.

 

Múlt kölyökkorom idején

Nagyon is vénnek láttam én

 

Mind a hatvanéveseket...

A fenébe!

Az is lehet,

 

Hogy a mai fiatalok,

Mert én hatvanéves vagyok,

 

Most engem vénnek találnak,

S holmi apókának látnak?

 

Mától hatvanéves vagyok;

Ez nem érdem,

Csak állapot.

 

Jobb, ha békével viselem,

Velem marad a Szerelem,

 

Korán kelek,

Későn fekszem;

Egyszer majd meg is öregszem.

 

Tervek,

Versek,

Irományok;

Hatvanéves a gazdátok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plmversei.blog.hu/api/trackback/id/tr3417483580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása