Pete László Miklós versei

Pete László Miklós versei

Az apokalipszis traktorosa

2020. november 21. - L. N. Peters

az_apokalipszis_traktorosa.jpg

 

(Kissé epikus dühöngés)

Ma esett

Ez eset,

De kétségbe nem esek,

Segítséget keresek.

 

Egy lator traktor,

S a még latrabb

Kissé boros

Traktoros,

Velük volt

A szalma halma,

Meg a hülyeség hatalma;

Mit sem tudván,

Esze fogyván,

Mint a vadkan a friss dudván,

Főúton garázdálkodván

Elszakította kábelem,

S nekem most nincs

Internetem.

 

Jött a marha traktorjampec

És a netemnek most - kampec.

Miután nagy bajt csinált,

Továbbrohant - meg se állt.

 

Mármost eztán mit tegyek?

Talán spenótot egyek,

Aztán menjek át Popeye-be,

Jó rejtős ökölcsevejbe?

 

Jó lesz, hogyha fülön fogom,

A traktorról lepofozom,

És utána idehozom?

Téphetem a fülét vadul;

Netem attól meg nem javul…

 

Az lesz most a legjobb nekem:

Intézkedjek:

Legyen netem,

És hát az a lapaj lator,

Traktorosított imposztor?

 

Még a vihar is azt súgja:

Majd az Élet seggbe rúgja.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plmversei.blog.hu/api/trackback/id/tr7116293560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása