Pete László Miklós versei

Pete László Miklós versei

Magyar identitás a Kárpát-medencében

2021. augusztus 21. - L. N. Peters

magyar_identitas_a_karpat-medenceben.png

 

Itt születtem,

Magyar vagyok;

Élni,

Halni

Itt akarok.

 

Itt a Lelkem

Itt a Honom,

A Magyarokhoz tartozom.

 

Magyar a szívem,

A Hitem,

Istent magyarul szeretem.

 

Itt születtem,

Magyar vagyok;

Megöregedni itt fogok.

 

Téres Kárpát-medencében

Él a Népem -

Nagyon régen.

 

A Jövőben nem ad helyet

Sem a nyugat, sem a kelet.

 

Mindegyik sziréndal hamis,

Gyarmattá tesz ez is, az is.

 

A Jövőnkért - ahogy eddig,

Magunknak,

Magunkért - mindig.

 

Az itt élő többi Néppel,

Tisztességben,

Békességben,

 

Konföderációt lelve

Épül egy szebb Jövő terve...

 

Meghalni is 

Itt akarok;

Itt születtem -

Magyar vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plmversei.blog.hu/api/trackback/id/tr6116666148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása